16 Haziran 2012 Cumartesi

Ders Çalışma Hallerim

Merhaba
Ders çalışırken masam genelde bu durumda oluyor:
  • Kitap ve kalem: Bunların orda olması çok normal :)
  • Pamuk: Yanındaki gülsuyunu uygulamak için orda
  • Gülsuyu: Sıkılınca tonik olarak yüzüme sürüyorum.
  • 9Kat: Yiyorum sıkıldıkça (yiyecek çeşidi her gün değişiyor)
  • Ayna: Hem tonik için hem de maske için orda. (Aynadan pijamam da görünmüş. Ders çalışırken pijamalı olmayı seviyorum.)
  • Dudak Nemlendirici: Sürmeyi seviyorum ve sık sık da sürüyorum
  • Maske: Sıkılınca yüzüme maske yapıyorum. Yarım saat sonra filan da yüzümden soyuyorum :)
  • Oda Parfümü: Eve AirWick'in yağmur sonrası ferahlığı alındı. Muhteşem bir koku. Markete gittiğinizde mutlaka bir koklayın. AirWick alınınca bunun yüzüne bakan olmadı. Ben de odama getirdim. Fıs fıs sıkıyorum her yere :)
Bu yazının ana fikri : Ben ders çalışırken çok sıkılıyorum :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder