4 Şubat 2013 Pazartesi

Yılbaşından Beri Bitenler

Merhaba
En son yılbaşında toplu bir şekilde biten kırtasiye ürünlerimi yazmıştım. Şimdi tekrar yazacağım :)
Aslında sınavdan sonra yani Nisan gibi yazmayı düşünüyordum ama çok olunca yazayım dedim.
Yds için kursa gidiyorum ve deli gibi ders çalışıyorum. Bu kadar şeyi bitirmemin sebebi bu.
Eşantiyon Notluk: Bu notluğun kalınlığı 3 cm ve içi not kağıdı doluydu. Belki 2 yıldır masamdaydı ama bitti artık.
Desenli Bantlar: Bilmediğim kelimeleri kağıtlara yazıp duvara asıyorum. Bu 3 bant bu yüzden bitti.
Yeşil Jel Kalem: Kitap takası yaptığım arkadaşım Aslıhan'ın hediyesiydi. Aklınızda bulunsun jel kalemler çabuk bitiyorlar bir de her yere bulaşıyorlar.
Siyah Stabilo Benzeri Kalem: Benzeri derken aynı kalem de markası farklı. Üşenmedim baktım Red Apple'mış markası. Ders çalışırken bitirdim.
Kırmızı Kalem: Adını tam olarak bilmiyorum. Ama yazıların üzerinden geçtiğimiz kalemlerden. Ders çalışırken bitirdim bunu da.
Yılanlı Index Tape: Kağıt Kız'ın hediyesiydi. Severek kullandım. Bitmesine üzüldüm :(
                                                     Bunlar da bozulan kalemlerim :(:(:(:(

3 yorum:

  1. Böyle ders çalışman ne güzel :) Öncelikle bunun için seni tebrik ederim. Bozulan kalem için üzüldüm :( Jel kalemlerin de bu kadar çabuk bittiğini ben de bilmiyordum açıkçası. İyi çalışmalar:)

    YanıtlaSil
  2. Canım sen neden üzülüyorsun? Seninle bir ilgisi yok. Yolda hava değişiminden bozulmuştur mutlaka.
    Ayrıca jel kalemi çooook severek kullandım :)

    YanıtlaSil
  3. Buna sevindim :)

    YanıtlaSil