4 Mart 2013 Pazartesi

Büyümenin Türkçe Tarihi ve ÖZÜR

Merhaba
Bu kitap sevgili Kağıt Kız'ın hediyesiydi.
Öncelikle kendimden sonra bu bloğu takip eden herkesten tek tek özür diliyorum. Çünkü ben bu kitabı taa Aralık'ta okumuştum. Ama Aralık-Ocak ayları içinde misafirimiz olduğundan yazmayı unutmuşum. Sonraları garip bir şekilde yazmış olduğumu düşündüm hep. Geçtiğimiz hafta içi yazmadığımı farkedince çok şaşırdım. Çünkü en büyük zevklerimden birisi kitabı bitirip buraya yazmak. (Bu arada geçen yıl okuduğum kitap sayısı 49 oldu bu durumda.)

Kitabın içeriğini en iyi şöyle anlatabilirim/gösterebilirim:
Kitap hayatımda okuduğum en edebi kitaptı. Hikayeleri çok severek okudum. Ama üzerlerine yazılan denemeler biraz sıkıcıydı :(

Kağıt Kız'a tekrar tekrar teşekkür ederim bu kitap için :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder