21 Nisan 2013 Pazar

Bitirdiğim Kırtasiye Ürünleri

Merhaba
Uzun zamandır yokum biliyorum. Çünkü hayatımda birçok şey değişti.
Öncelikle YDS'ye girdim çıktım. Hatta sonucu bile açıklandı. 61.25 aldım :( 70 ve üzeri alsaydım şimdi çok mutlu ve rahattım.
İkincisi işe girdim. 4 haftamı doldurdum işte. Çook yoruluyorum ama sevdim de. İşle ilgili hala soru işaretleri var kafamda.
Üçüncüsü ve en önemlisi 8 Haziran'da evleniyorum. Salon ve ev tutuldu. Gelinliğimi aldım :) Ama hala yapacak çok iş var ve sadece 7 hafta var. Telaşlıyım.

Burayı bu kadar boşlamamın sebebi bunlar :( Hayatım tekrar düzene girdiğinde ben de düzenli yazmaya devam edeceğim.

Asıl konuya gelirsek
Yeşil ve Mavi Tükenmez Kalemler: Bunları YDS'ye hazırlanırken bitirdim. İkisini de severek kullandım. Özellikle mavi olanın bitmesine üzüldüm :(
Post-it: Eşantiyondu. Çok uzun zamandır masamdaydı. Bohçalara isim yazarken bitirdim.

Bunlar dışında belki 3-4 kalem daha bitirmişimdir. Ama işte. Orda bitenleri hemen attığım için gösteremiyorum maalesef :(

2 yorum:

  1. hayırlı olsun evlilik hazırlığı aşaması çok zordur o sebeple diğer işler hep aksar başarılı olan sayısı azdır nadirdir yani o işlerin arasında başarılı bir sonuç...Umarım her şey gönlünce olur

    YanıtlaSil