4 Ocak 2014 Cumartesi

Sayım Vaar :)

En son Nisan'da yazdığıma inanamıyorum. (Bir önceki yazıya az önce yazdım için saymıyorum.) Aradaki 8 ay o kadar hızlı geçti ki benim için anlatamam. 8 ay boyunca bu blogla ilgili yaptığım tek şey kitap okudukça "bu yıl okuduğum kitaplar" köşesine o kitabı eklemek.

Yılbaşının bile farkında olmayan bir insan olarak diğer bloglarda yıl boyunca okunan kitapların listesini görerek eskiden bunu benim de yaptığımı hatırladım. Ve işte bunun için burdayım.

Bu yıl sınavlar, evlilik, taşınma, işe başlama derken çok az okuduğum bir yıl oldu. İnşallah 2014'te böyle olmaz.

Maalesef 21 kitapla bitti bu yıl. Liste şöyle:

1- Oğuz Atay - Tutunamayanlar
2- Emrah Serbes - Erken Kaybedenler
3- Susanna Tamaro - Daha Çok Ateş Daha Çok Rüzgar
4- Tess Gerritsen - Ruhundaki Zehirle Yüzleş
5- Peyami Safa - Dokuzuncu Hariciye Koğuşu
6- William Landay - Genetik Miras
7- Bahaeddin Özkişi - Sokakta
8- Jack London - Martin Eden
9- Aziz Nesin - İstanbul'un Halleri
10- Tess Gerritsen - Asla Arkana Bakma
11- Tess Gerritsen - Siliniş
12- Hermann Hesse - Siddharta
13- Ziya Gökalp - Türkleşmek İslamlaşmak Muasırlaşmak
14- George Orwell - Bin Dokuz Yüz Seksen Dört
15- Vehbi Vakkasoğlu -Mutlu Aile Hayatı
16- Tess Gerritsen - İkiz Bedenler
17- Glenn Meade - Sakkara'nın Kumları
18- Aziz Nesin - Gerçeğin Masalı
19- Oben Budak - Falan Filan
20- İclal Aydın - Gördüğüme Sevindim
21- Namık Kemal - Vatan Yahut Silistre

İnşallah bol bol yazarım 2014'te :):)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder