25 Aralık 2014 Perşembe

Yıllık Sayım

Merhaba
Önce sebeplerini yazayım sonra liste ve sayı. Bu sene işe girdim. Taşındım. Şehir değiştirdim, 25 yıllık şehrimi bırakıp Ankara'ya geldim ve hala buraya alışmaya çalışıyorum. Bebek bekliyorum. Tüm bu sebeplerden dolayı bu sene çok az okudum maalesef. İnşallah 2015'te daha çok boş vaktimin olduğu, daha sakin bir yıl olur ve daha çok okurum.

12 kitapla bitirdim yılı. Elimdeki kitap bitmeyecek gibi göründüğünden beklemedim ve bu yazıyı yazmaya karar verdim. Listem:

1- Debbie Macromber - Küçük Mucizeler Dükkanı
2- Dostoyevski - Delikanlı
3- Debbie Macromber - Bir Yumak Mutluluk
4- Debbie Macromber - Bahçemde Yeşeren Umutlar
5- Debbie Macromber - Mucizeler Dükkanına Dönüş
6- Debbie Macromber - Bir Dilekle Başladı Herşey
7- Matthew Kelly - %100 Kendiniz Olun
8- Maksim Gorki - Ana
9- Wilhelm Reich - Dinle Küçük Adam
10- Elizabeth Gilbert - Ye Dua Et Sev
11- Fatma Avcı - Anneliğe Yolculuk
12- Ayşegül Akakuş Akgün - 9 Ay 99 Esma

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder