6 Eylül 2012 Perşembe

Kitap Kulesi

Merhaba
Herkes gösterdi kitap kulelerini, bir ben kaldım :(
Veee işte benim kitap kulem:
Tam 16 kitap var ve yarısı klasik :)
1 tane ödünç verdiğim kitap var: Paulo Coelho - Hac
Ayrıca 8 tane e-kitap var.
Toplamda 25 kitap beni bekliyor :)))
Bu çok güzel bir şey evet ama yılbaşına kadar kitap almayı durduruyorum. En azından okunmayı bekleyen kitap sayısı yarıya insin.

Bu arada okunmayı bekleyen kitaplarım (yukarıdan aşağıya)

  1. Tolstoy - Anna Karenina
  2. Maksim Gorki- Ana
  3. Gustave Flaubert - Madam Bovary
  4. Khaled Hosseini - Bin Muhteşem Güneş
  5. Nüvide Gültunca Tulgar - Kendi Kutupyıldızını Bul
  6. Victor Hugo - Notre Dame'in Kamburu
  7. Stefan Zweig - Satranç
  8. Yekta Kopan - Kediler Güzel Uyanır
  9. Gülse Birsel - Velev ki Ciddiyim
  10. Yusuf Atılgan - Anayurt Oteli
  11. Dostoyevski -Delikanlı
  12. Kim Gruenenfelder - Düşlerin Peşinde
  13. Dostoyevski - Suç ve Ceza
  14. Tolstoy - Savaş ve Barış
  15. Tolstoy - Diriliş
  16. Paul D. Tieger - Kişilik Tipinize Göre Mesleğinizi Seçin
Okunmayı bekleyen e-kitaplarım
  1. Aziz Nesin - Memleketin Birinde
  2. Aziz Nesin - Sizin Memlekette Eşek Yok Mu?
  3. Aziz Nesin - Şimdiki Çocuklar Harika
  4. Aziz Nesin - Tatlı Betüş
  5. Balzac - Goriot Baba
  6. Dostoyevski - Karamazov Kardeşler
  7. Sabahattin Ali - Kürk Mantolu Madonna
  8. Stieg Larsson - Ejderha Dövmeli Kız

2 yorum:

  1. Ne güzel bir kule, benim de klasiklerden okumadığım okadar çok ki,2013 yılını klasiklere adamayı planlıyorum inş.:) Keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim :)
    Ben bu yılı klasiklere adamıştım ama başarılı olamayacağım :(
    Yani 2013'te de klasik okumalıyım.

    YanıtlaSil