10 Eylül 2012 Pazartesi

Yılbaşı Kararları

Merhaba
Her yılbaşında alınan kararlar vardır biliyorsunuz. Ben ilk defa bu yılbaşında kararlar listesi yaptım. Uygulanılıp uygulanılmadığı konusu henüz pek iç açıcı değil :)
Ben burda bir tek kararımdan bahsedeceğim. (Belki sonra diğerlerinden de bahsederim)

"Bu yıl 50 kitap okuyacağım."
Aslında iyi başlamıştım okumaya ama araya Kpss girince 5-6 ay tamamen ara verdim. O yüzden de 10 Eylül itibarı ile sadece 22 kitap okumuşum :(((

Kararlarımın içinden en azından bu madde yüz akıyla çıksın diye birazcık hile yapacağım :D
İnce kitaplara ağırlık vermiş bulunuyorum. Bir de sürükleyici olduğunu bildiğim kitapları okuyacağım.
Böylece aradaki 28 kitabı 4 ay içinde tamamlamayı düşünüyorum.(bir aksilik çıkmazsa tabi)
Yani ayda 7 kitap :)))  (Gözüm korktu)

Neyse bu yola baş koydum ben. Okunacak o kitaplar o kadar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder