11 Ekim 2012 Perşembe

Kitaplaşma Etkinliğinden Gelenler :):):)

Merhabaaaa
Yaklaşık 1 ay önce kitaplaşma etkinliğine katılmıştım ve Zaman Akıp Giderken bloğunun sahibi Merve ile eşleşmiştim.
Merve'nin kargosu dün geldi. O kadaaaar mutlu oldum ki anlatamam size :)
Merve çok güzel hediyeler göndermiş bana. (Hediyelerin paketleri de en az hediyeler kadar güzeldi ama merak edip hemen açtığım için fotoğrafını çekmeyi unutmuşum :(((  )
Gül kalemin güzelliğine bakın yaaa :) Bantların şirinliği, arkası silgili kurşun kalem. Merve çok çok özenerek seçmiş hediyelerini :)
Çok güzel bir kitap ayracı, hayatımda gördüğüm en şirin ataçlar :))
Yine hayatımda gördüğüm en Pastacı Şirin :D
Deniz kabukları içinde inci küpeler
Merve'nin elleriyle yaptığı ataç küpeler ki bayıldım. Çok orjinal bir fikir :)
Uzun zamandır gloss istiyordum. Bu da tam isabet Mervecim :)
Bunun adını bilmiyorum ama çooookkk şirin birşey kendisi.
Veee asıl konu. Kitaplarım.
Aşk ve Gurur en sevdiğim kitaplardan biri. Tam isabet Merve ;)
Ölü Kelebeklerin Dansı'nı daha önce hiç duymamıştım. Arka kapağını okudum ve çok merak ettim kitabı. Elimdeki kitap biter bitmez okuyacağım.
 
Merve resim konusunda çok yetenekli bence. Zarfın üstündeki fiyongu ve mektuptaki bebeği kendi yapmış. Çok güzeller di mi??

Mervecim... Gönderdiğin herşey için tek tek teşekkür ederim. Tanıştığımız için hediyeleştiğimiz için çok mutluyum :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder