16 Ekim 2012 Salı

Metal Fırtına - Karşı Saldırı

Merhaba
Başladığım serileri bitirme hayalim var. (Harry Potter hariç. 7 kitap olması gözümü korkutuyor. Ayrıca da sıkılacağımı düşünüyorum.) Bu hayalimi gerçekleştirmek için bu kitabı abimden ödünç aldım.
Ama gel gör ki seri 3 kitaptan oluşmuyormuş. Durum baya karışıkmış. İlk kitabın 2 yazarı vardı hatırlarsınız. 2 yazar da seriye ayrı ayrı devam etmişler. (Ayrıntılar)
Sonuç olarak hayalimden şimdilik vazgeçtim. Sonra ne olur bilmem.

Kitap için söyleyeceklerim ise kolay okunan bir kitaptı ki böyle kitapları seviyorum. Ama kitapta sadece bir olay var. Yani biraz yavan olmuş bence.

2 yorum:

  1. Bu serinin hepsini okudum ve okuduğum zaman çok beğenmiştim, özellikle ilk iki kitabı peş peşe 3 günde bitirmiştim:) Keyifli okmalar.

    YanıtlaSil
  2. evet kolay okunuyor. ama seriyi bitirir miyim, bilmem. açıkçası bu seriye para vermek istemiyorum. ama ödünç alıp okuyabilirim. :)

    YanıtlaSil